Torsdag då!

Tjenare tjenare!
Igår var en stressdag. Jag jobbade ju hela dagen men var tvungen att cykla iväg till läkarn vid 13-tiden. Där tog vi mitt blodtryck igen det har ju varit högt. Denna gången sa läkarn att det var normalt men jag tyckte att det lät som att det var i överkant men men.. Sen skulle vi även kolla mitt hjärta, läkarn upptäkte ju ett blåsljud på det förut när jag var i Västerås, denna gången var blåsljudet fortfarande kvar så jag ska åka till västerås när jag får en ny tid och då skulle vi kolla upp hjärtat en gång för alla. Återkommer med svar så fort jag får dem ;)

Jag red även på Sorf igår, både jag och mamma fick rida två ny hästar som hade kommit i förrgår. Den jag red först var pigg men väldigt fin, men jag och mamma bytte häst efter ett tag för mamma sa att hennes häst var lätt fram. Så när jag satt upp och hästen stannade slog jag på den med skänkeln och då reste den sig en gång och direkt efter en gång till, andra gången reste den sig nästan rätt upp så det var tur att man hängde med. Men den var underbar där emellan! Jag vill rida den igen och igen :) Det är kul med kluriga hästar alltså! 

Idag då, jag har varit ledig! Gick upp vi 11 och då cyklade jag och syrran till stallet för att ge hästarna lunchhö och så skulle jag rida Kanonen. Det gick jättebra! Åhh hans galopp <3 aja nog pratat om hästar.. När vi kom hem gjorde vi fruktsallad ochkolla lite tv. När klockan var halv fem så lagade jag mat och där efter blev det sorf igen och kolla på syrran som red och nu sitter jag här har precis kollat på let´s dance :)

Det går ganska bara att sluta med socker men det är så kul för varje gång man slutar med det så går man igenom samma steg. Nu har jag börjat drömma att jag råka äta glass hahah ursh mardröm.. Jag brukar drömma sånna drömma när jag ska sluta med socker.. Men nu är jag ju suuuuugen :S

Aja det var allt för mig! Pussssss på er!

Åhh saknar min älskade Taipan <3

Åhh älskade Doris saknar jag också :) <3 Jenny och Doris på bilden..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar tai pan och Doris också!!! <3

2012-05-10 @ 21:57:16
Postat av: Helena

Jag saknar dom också <3

Fina bilder!

2012-05-10 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0