Tisdag fast tänkte skriva måndag!

Hejsan allesammans!
Hoppas allt är bra med er! Nu har jag hållit mig ifrån sötsaker 1 vecka och 1 dag. Det känns riktigt bra, jag är ju fortfarande mycket sugen men känslan att säga nej och stå emot är så skön. Nu har jag kontroll igen! Jag ska snart även försöka börja träna, nu börjar jag känna mig frisk och kry så då är det bara att sätta igång. Rider gör jag kanske i snitt 5 ggr i veckan sen ska jag nog springa endel, kanske använda mig lite av crosstrainen som jag och syrran köpte, sit ups och såntdär.. Det jobbiga är att jag och syrran inte har någon plats för crosstrainen i lägenheten så den står hos mamma men får väl gå dit och träna när jag vill använda mig av den. :)

Annars har det inte hänt så mycket idag, lite jobb, stall, handla osv.. Men icke att förglömma jag träffade Niki som kom hem idag efter att varit utomlands under några månader. Kul att träffa henne såklart! :))

Aja nu ska jag sova imorgon väntar en lång arbetsdag och sen sorf! Pusssss på er!

Jag när jag provade kläder nån gång..

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/795198/images/2012/pic_202757854.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0