Söndag sega söndag!

Tjennnareeeee allesammans!
Idag skulle jag ju följa med Johanna när hon skulle hoppa fallskärm men jag mådde inte så bra så jag fick stanna hemma. Men underbara Johanna kom förbi både innan och efter hon hade hoppat. Hon kom till och med med godis och myspys när hon hade hoppat. :) Johanna tyckte det var sjukt häftigt att hoppa fallskärm och sa att hon absolut skulle göra om det, så vi får se om jag hakar på då, om jag vågar.. :)

Annars har jag bara tagit det lugnt och ätit socker och onyttigt hela dagen lång så nu känner jag mig sjukt pepp på att sluta med allt det onyttiga! Får se hur jag känner mig om ett par dagar.. Jag hoppas bara inte att jag glömmer bort mig och råkar ta något.. Men som sagt sjukt taggad nu! :) imorgon gäller det!

Pusssssss och god natt på er!

Johanna på bilden! Tack för denna dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0