Lördag eller ja början på söndag!

Hej hej bloggen! ;)
Idag har jag jobbat lite. Sen blev det en lugn kväll hos mamma, jag är sjuk så de är nog bra att ta det lugn, även om jag var sugen på att festa.. Men men det kommer väl fler gånger ;) Hoppas bara att jag är tillräckligt frisk för att följa med min Johanna till Västerås imorgon, då ska hon nämligen hoppa fallskärm :S Guuuud vad modig hon är, jag hade dött av rädsla tror jag, men det är säkert häftigt :)

Nu ska jag sova, men på måndag tänkte jag sluta med att äta sötsaker, dricka sötsaker och äta chip och sånt! Åh hoppas jag klarar det dendär gången, det är såååå svårt alltså.. Jag har försökt flera gånger den senaste tiden men inte lyckats, men jag är ju beroende av socker så det är inte så konstigt kanske.. Men jag skriver ut det här i psykologiskt syfte. Hoppas det fungerar! Nu kan ni snart följa mig i kampen mot socker! ;) Jag vill börja träna också men nu tar vi en sak i taget..

Nu var det allt för mig! God natt alla mina små kycklingar! Pusssss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0