Torsdag trevliga torsdag!

Hejsan!!
En snabb genomgång om hur dagen min har sett ut. Först jobbade jag 8-17 sen solade jag, där efter blev det sorf för att titta på syrran min som red så bra så :) Nu sitter jag här med en kaffekopp i handen. Så det var dagen det..

Ska snart kolla på Big borther som jag intensivt följer, jag har liksom kollar på alla sesonger i alla år bb funnits i Sverige. Jag gillar det programmet starkt och om jag ska vara ärlig skulle jag utan tvekan kunna tänkta mig att vara med i det. Jag tror att det både är kul och lärorikt att träffa/lära känna så många nya människor på en och samma gång för att bo tillsammans med dem ett tag ä. Men nu till varför jag kom in på ämnet Big borther, just detta år finns det inte höjd på elakheterna i huset, det är inte kul att titta på bb om de ska vara så grymt elaka mot varandra, det har aldrig varit såhär tidigare. Det måste sluta för att jag ska tycka att det ska bli kul att kolla igen.. För kolla kommer jag säkert fortsätta göra ändå, men man får hoppas att de personerna blir utskickade snart :)

Nog pratat om det, nu ska jag diska och sen sätta mig framför tv tänkte ja :) pusss och hejdåå på er!!

En söööt Roffe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0