Söndag softa söndag!

Hejsan allesammans!
Igår var det party som ni kanske såg, mycket trevligt på förfesten och där efter blev det mycket dans inne på hotellet.. :) blev dock lite för mycket alkohol för min del men så kan det vara ibland ;)

Annars då, vad hade denna dag att erbjuda då? Jo först blev det lite bakishäng hos Lis, där efter gick vi till stan för att äta thaimat vilket var hur gott som helst måste jag säga. Sen blev det stall och så där :) hästar alltså <3

Åhh kollade på bb idag och wohoo ingen blev gladare en jag när rätt person åkte ;)

Pusss på er nu ska jag sova!

Haha denna bild lägger jag in bara för att alla hade vi minneslucka igår mellan 2 och 3 på natten ;) Skämt och sido, nu blir det ljusare längre, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0