Då var det dags igen eller?

Hejsan allesammans!
Nu är det dags att börja blogga igen kanske, eller jag vet inte. Men jag tänkte försöka nu så får vi se hur länge jag håller på..

Ja då vart ska vi börja, jag jobbar kvar på Lindex och bor kvar i samma lägenhet som jag flyttade till och där trivs jag mycket bra. Våran "nya" häst som jag skrev om precis innan jag slutate skriva har vi kvar och han är snart i full kondition, det känns mycket bra hoppas det forsätter i detta spår med hästen min.. :)

Ja annars då, idag var det först jobb till klockan två, sen blev jag medlem i a-kassan (det var på tiden det) sen bar det av till stallet för att rida och fixa åt hästarna, vi hade nämligen Wessel idag också som vi brukar på måndagar.. Sen blev det lite "matlagning" och där efter bakade jag en god äppelpaj eftersom att vi hade äpplen som höll på att bli dåliga.. Nu sitter jag här vid datorn, har kollat lite bloggar och sådär, där av insperation att börja igen :) Men det får vara allt för nu!
PUSSSShej!

Kanonen får hälsa på lilla Billie när hon var kattunge!
Det var precis i början när Kanonen kom. Såå sööööt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0