Söndag bakis söndag!

Tjeeernare mannen!
Igår var det fest hos Johanna i morgongåva, en mycket trevlig och rolig tillställning mår jag säga :) Där efter drog alla till sala och hotellet vilket var roligt eftersom att det var mycket folk och kvällen bjöd på mycket dans! Precis som det ska vara :)

Annars har det inte hänt så mycket, idag red jag en häst som vi ska hjälpa till att rida i en vecka eftersom tjejen som äger den är bortrest. Det är en jättetrevlig häst måste jag säga :) Där efter åkte jag hem till mor min där också bron min var, det var mycket trevlig. Blev också bjuden på underbart god mat.

Nej det var allt för mig! Pussss och hej!

Evelina och Jenny :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0