Jobb och Lägenhetsprat

Hej allesammans! Idag har jag jobbat! Sen kom jag hem till ett städat hem vilket var mycket trevligt :) Imorgon ska jag jobba på Lindex i Avesta och det ska bli spännande, har ju aldrig jobbat där förut. Jag ska åka till mormor och morfar på morgonen och äta frukos innan det bär av till jobbet, så trevligt.

Lägenheter då! Vi var ju och tittade på en på bryggeriet, den var jätteofräsch men skulle renoveras, det positiva med den var att vardasrummet var ungefär som vi ville ha det. Men negativt att köket var väldigt litet. Det som var agörandet för vårat beslut på den lägenheten var att det inte skulle byta tapeter i sovrummet och det var massa fläckar på dem, så vi beslutade alltså för att tacka nej på den. Sen har vi hittat en mycket billig 2:a mitt inne i stan på 60 kvm, så den ska vi förhoppningsvis få komma och titta på. Det bästa med den är att det är en privat hyresvärd vilket gör att vi kan stå kvar i kön på salabostäder och det får oss möjlighet att få den lägenheten vi verkligen vill ha. Men jag hoppas på att få tag på en lägenhet snart, det skulle vara skönt :)

Det var nog allt för nu, ha det så bra så synns vi! Pusspåer!

:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0