Söndag

Tjenare gott folk det var ett tag sen!

Jag kan väl börja med att berätta lite om gårdagen, det blev västerås och utgång på pluto! På pluto var det sjuk kul med mycket dans och ashärlig musik, det är så det ska vara! :D

Nu kan jag väl passa på att berätta för er att jag och syrran min ska flytta! Vi håller på att leta lägenheter nu, vi var och kolla på en tvåa idag, den var mycket fin. Men eftersom att jag och jenny ska bo tillsammans så kanske det skulle vara bra med en trea. Men vi får se, vi ska titta på en tvåa imorgon också :) Jag lovar att uppdatera er om hur det går med lägenhetsletandet.

Sen har jag troligtvis fått ett vik till nästa år på Lindex, så om jag sköter mig under sommaren så! 

Skönt att det händer lite saker i mitt liv nu.. Det var allt för nu!
Pusspåer

Det var den bästa bilden jag hade på min klänning! :)
 

Kommentarer
Postat av: Inger

Vad roligt! Jag känner på mig att allt kommer att gå bra. :) Klänningen är jättefin!

Kram

2011-05-23 @ 10:53:32
Postat av: Jag

Tack så mycket mormor :) Kram på dig!

2011-05-24 @ 21:50:27
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0