Elite-kryssning!

Att vi har varit på kryssning igen har ju inte ungått något, men kryssningen var grym som vanligt!! Här kommer bilder:

Här har vi några fina flickor!

Grannar!

Grannarna igen!

Wohoo :)




Tog inte så många bilder men här kommer lite vimmelbilder :)





Efter kryssningen blev det uppsala och chill, där efter drog jag och Evelina till västerås och där blev det också chill, men mycket trevligt var det :)

Denna vecka är ganska lugn, jag jobbar lite men annars softar jag bara eftersom att jag har lyckat blivit sjuk.. Men hoppas det försvinner snart vill ju komma igång med träningen igen! :)

Ja det var nog allt för mig för nu, mitt uppdrag var att lägga in bilder ifrån kryssningen och det har jag ju gjort nu! Pussss och hejdå på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Johanna...vad hände med de nya klänningarna...undrar Charlotte

2011-05-06 @ 22:30:31
Postat av: Jag

Jag hade den på mig andra dagen, kan lägga ut en bild på den.. Gjorde visst inte det.. :)

2011-05-06 @ 22:34:19
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0