Jahaja!

Idag är det måndag den 28:e mars vilket betyder att det var löningslördag i lördags vilket i sin tur betyder utgång. Det blev sala och hotellet, mycket roligt var det. Kvällen bjöd på skratt och mycket dans och det är ju inte helt fel :D När kameran kommer hem kan jag lägga upp en bild på min outfit. Tog tyvärr inga bilder under kvällen, av någon anledning tar man alltid med kameran men glömmer ändå alltid att ta bilder. :)

Idag har det varit en lugn dag. Titta på tv, spela barnsliga datorspel, varit i stallet och ridit och sen har jag ätit förstås :) Imorgon blir det ännu en slappdag och onsdag blir det jobb.

Just nu sitter jag och tittar på "Världens bästa hotell" det är så roligt, dem är så söta :D
PUSSSSSS på er så hörs vi!


:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0