Gbgbilder










Detta är bilderna vi tog i gbg, på den sista bilden dricker vi Strawberry duckery och det är bland den godaste drinken som finns ;)

Vi var ju i Göteborg i helgen som säkert ingen har missat, men det var så roligt. Mycket skönt att komma bort från lilla Sala måste jag säga. Första dagen gick jag, sis och Nettan ut själva. Andra dagen blev det förfest med blandannat Tim som vi träffade i Ayia Napa och massa andra, det var mycket trevligt och alla var så öppna mot oss så det var lätt att känna sig som en i gänget. Även den dagen blev det förstås utgång, den kvällen bjöd på mycket dans, a jag gillart ;)

Annars händer det inte så mycket, jag tar det mest lungt eftersom att jag är ledig fram till fredag. Jag har tillbringat endel timmar i stallet både igår och idag vilket också har varit skönt, även om våran lilla Doris är HELT GALEN..

Ja men det var väll allt jag hade att säga just nu, ni får ha det superduperasakalasabra nu! Pussss på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0