Skidor och grejer

Tjenare
Jag satt och skrev för ett tag sen på en ipad tyckte den var mycket trevlig fram tills dess att jag nästan hade skrivit klart och allt försvann ;) Hur som hälst så var det mycket trevligt i säfsen. Kul med skidor måste jag säga!

Idag har jag jobbat några timmar. Sen har jag varit i stallet och ridit och nu sitter jag här och softar.. Imorgon är jag ledig och då blir det fika på stan med en minst sagt efterlängtad vän, ska bli så roligt :) Sen blir det nog en solning på stan och stallet.
Pusssisar!

Kommentarer
Postat av: Inger

Mamma?

2011-03-09 @ 10:17:51
Postat av: Jag

Vad menar du med det, alltså vi åkte med pappa, Charlotte, Alexia och Melina :) Är allt bra med er? Hur är det med Lars mår han bättre nu? Kram från J X 2 till er i Kylbo :)

2011-03-14 @ 12:26:49
URL: http://johannarey.blogg.se/
Postat av: Inger

Jag bara skämtade! Det var den efterlängtade vännen du skulle fika med jag syftade på. ;)

Lars hämtar sig så sakta. Han har varit i Falun några vändor, men det ser ut som det har vänt till det bättre. Ska till Falun på onsdag d.v. Om allt är OK då kan han börja träna på att gå igen.

Kramar till er båda och en kram till vackra Roffe!

2011-03-14 @ 15:18:04
Postat av: Jag

Haha jaha ;) Jaha vad jobbigt att han får åka fram ock tillbaka, hoppas att det går bra på onsdag då :D

Åhh han vi kramar tillbaka igen och Roffe kramar också tillbaka :)

2011-03-14 @ 18:33:58
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0