Onsdag

Hej allesammans!
Jag har kommit in i en period då jag vill gå ut hela tiden, detta inte för att dricka mig full och så. Utan för att festsminka mig och sätta på mig festkläder, ja fixa mig helt enkelt. Jag har till och med betstämt mig vad jag ska ha för kläder på mig fast inte vilka skor för jag har köpt in två nya par och då blir det lite beslutångest där kan man säga ;) Jag är ju svag för kavajer skulle man kunna säga det fyller upp en del av min garderob nu mera.. Jag har ju kommit upp i 7 st <3

Idag har ag tagit det lungt, när jag vaknade åt jag frukost och slappade framför tv och vid halvtre-tiden gick jag för att diska och städade lite. Där efter fixade jag mig själv och sen åkte jag och mor mig för att handla. Sen blev det Sorf och jag fick rida, så roligt det är! :)

Nu ska jag gå in i duschen och sådär. Imorgon ska jag med Jenny och mamma till västerås sis ska på arbetsintervju.
PUSSSSISAR!

Detta var precis i början när vi började gå ut :) Hahah det var tider de! Detta är nog också den enda vimelbilden Evelina är med på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0