Ny dator!

Hej allesammans!
Nu skriver jag med min nya dator, det känns mycket bra :) Jag gick upp mycket tidigt eftersom att jag trodde jag skulle börja jobba klockan 9 idag (jag går upp en och en halv timme innan jag börjar), men så var inte fallet, jag börjar i själva verket kl 14.00 :) Så jag tog en timmes promenad med Roffe på morgonen, det var mycket trevlig när solen började lysa igenom molnen!

Jag, Jenny och Annette ska åka till Göteborg i helgen för att festa, det ska bli så roligt! Skönt att hitta på något i en stad långt bort, vi åker tåg ner på fredagen, jag har för mig att den går ungefär vid 19.00 tiden och så är vi framme vid 23 tiden. Sedan åker vi buss hem på söndagen vid cirkus 14-tiden. Så det blir en tvådagars ;) Vi ska sova hos Annettes syster. Ja men som sagt det ska bli kul :)

Detdär med att sluta äta godis går ganska bra, är inne på sjätte dagen nu, och då ska ni veta att jag var sådan som åt godis, bullar eller chips varje dag. Något utav det i alla fall. Men nu känns det som att de blir lättare, det var som svåras det tre första dagarna. Jag kommer ju fortsätta dricka alkohol trots att jag ska förska sluta med sötsaker i övrigt. Men man kan ju inte sluta helt, men jag kan föreställa mig att det kommer vara som jobbigast bakisdagarna.. Men jag ska klara det!

Pussisar på er och ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0