Lite om mitt liv


Hello allesammans! Helgen var en myket rolig helg, det började ju med uppsala i fredags. Vi gick till BJ och det var så sjukt mycket folk måste jag säga. Men vi hade jätterligt dansade typ hela tiden. Sen var det ju lördag och då var vi på en födelsedagsfest, det var också jättekul och även den kvällen bjöd på mycket dans :) Ja så somsagt sjuk rolig helg, på lördagen var vi ju med tjejerna och det uppsakatades verkligen :D

I måndags jobbade jag lite och lite shopping blev det ju också.Där efter blev det en sväng till Hannah och gud vad vi skrattade, haha <3. Idag har jag inte gjort så mycket, så därför finns det inte så mycket att säga om tisdagen.

Pussss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0