Och så var det tisdag igen!

Hej allesammans!
Idag har jag jobbat, det var lite stressigt men han det mesta. När jag kom hem öppnade vi paketet som bror skickade hem, vi beställde lite saker av honom:
Tre converse
En jacka
Sen fick vi en klocka av bror :)

Detta var mycket roligt måste jag säga, skönt med lite nya skooor! :) Efter det cyklade jag och syrran min till simhallen för att sola, det är så skönt att sola måste jag tyvärr säga.. När vi sen kom hem ringde jag Nettan för att surra lite, mycket trevligt! Och där efter gjorde jag en underbart god latte som nu är slut.. 

Det var nog allt jag har att säga! Nu blir det BB! Puss och hejdå på er :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0