soooftsöndag

Idag är det söndag vilket betyder att vi gick ut igår, det var mycket roligt måste jag säga! Träffade trevligt folk och mycket dans som vanligt :)

fungerade inte att lägga in bilder idag så får göra det imorgon om det fungerar!

Just nu ska mästerkocken laga mat, nudlar blir det! Så jag måste väll fortsätta med det, det är ju viktigt att man har full konsentration när man ska göra nudlar. Det är mycket svårt och är både psykist och fysiskt krävande! Hoppppppas jag lyckas, men det borde jag göra eftersom att jag är en så duktig kock!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är såå duktig på att laga mat min "lilla" gumma ;)

2011-04-03 @ 21:48:13
Postat av: Jag

Hahah tack och jag vet! ;)

2011-04-04 @ 18:48:49
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0