Trosdag slår snart över till fredag!

Idag har jag jobbar, solat, ridit på Sorf, tränat lite grann.

Imorgon är jag ledig vilket jag tycker är skönt eftersom att jag har jobbar varje dag denna vecka! Då ska jag nog städa lite, alltså jag har kommit in i en städperiod nu, jag är ju en sån person som mår dåligt när jag har stökigt omkring mig eller jag är inte lika glad som jag brukar vara i alla fall, så det är bara att keep the good work up så att säga ;) Sen ska jag med till stallet jag har ju inte träffat hästarna på hela vackan! Jag har även tänkt att träna ett ordentligt pass imorgon. Sen ska jag slappa.

Det var nog allt för nu tror jag! Pusssss på er :)

Detta hade jag på mig på den senaste löningen, jag lovade ju er att lägga upp bild på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0