Lördagen blandannat!

Hej gott folk! Nu tänkte jag berätta lite om lördagen för er! Det blev en Evelina och Johanna-kväll. Vilket började med att jag åkte till Västerås och Evelina, där satt vi och drack och hade trevligt. Sen mötte vi upp ett gäng och gick tillsammans till BMB. Det var mycket roligt vi hade aldrig varit där förut. Det blev endel dans och endel shots skulle man ju kunna säga. Mycket roligt var det och där efter blev det efterfest med mycket sång, trevliga människor och bra musik! En mycket bra kväll med andra ord! :)

Igår blev det en softdag i västerås. Kom hem ungefär vid 5 och då blev det cykla till stallet för att mocka till Doris och Solo, rida Wessel, gå ut och gå med tokiga Doris, ta vatten till doris, borsta Solo och Doris och där efter cykla hem!

Idag har jag solat för första gången ute för i år. Sen har jag varit på stan där det blev en fika med sis. Sen har jag bara softat, får se om jag orkar träna idag, är mycket trött nämligen..
Nu får ni ha det superbra så hörs vi! puss på er :)

En gammal Ayia Napa bild! :)

Kommentarer
Postat av: ev

mycket trevlig evelina och johanna kväll måste jag säga :D

2011-04-19 @ 15:28:15
Postat av: Jag

Ja absolut! Det måste vi göra om :D

2011-04-19 @ 22:33:29
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0