Lite studentbilder!

Hej!
Idag har jag fört jobbat, sen gick jag in till h&m eftersom att sis jobbade och köpte mig en kofta. Sen var jag och mamma och hadlade. Därefter åkte vi till coop för att hämta ut mitt paket, jag har nämligen köpt en ny kavaj!

Längtar till lördag för då blir det utgång, det skulle blivit en dubbelhelg men nu ska jag jobba på lödrag, så det blir bara utgång på lördag men det ska bli riktigt skoj :D
Ha det riktigt bra!







Tack alla som kom och förgyllde våran student! :)

Kommentarer
Postat av: evve

vart ska ni uut? :) puss

2010-09-29 @ 23:37:28
Postat av: jag

I piteo, det ska bli riktigt skoj faktsikt ;) Haha nej skojade bara, Västeååås. Det är bara att höra av till Nettan så får du också följa med skulle jag tro;) HAha annars hör väll hon av sig! :)Puss

2010-09-30 @ 16:38:27
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0