Fredag

Idag har det vara varit en lugn dag.. Denna vecka bestod bara av 3 dagas jobb, men nästa vecka blir fullspeckad, det är väll skönt med jobb, men det hindrar kanske en del andra saker.. Men man får väll jobba så länge man kan.. Skulle ju inte vara skönt att vara arbetslös heller.

Nu då.. Doris är halt, Charlie ska bli såld så nu har man ingen häst att rida heller. Är ganska festsugen men det blir trots det en lugn helg. Nästa helg blir det väll något kan jag tänka mig, det är ju löning lixom :D Snart ska jag nog titta på idol.
Puss på er!






Jag och sis lekte lite med den nya kameran. Det var mycket bra, I like! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jättefina bilder och motiv ;) Kramar till er alla 3!

2010-09-18 @ 19:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0