Bra helg (:

Tjenare!
Igår jobbade jag på café silver och sen blev det en liten inpulsutgång i västerås, det var mycket trevligt att träffa tjejerna och det var mycket roligt ute också :D Fick se Nettans lägenhet också och det var mycket fin :)

Idag har jag inte gjort så mycket typ softade enda till ca 18.30 för då cyklade jag och sis till stallet där jag mockade och tvättade Charlie medans syrran red :)

Ledig imogon så det blir till att sova enda tills man vaknar, sen gå en sväng på stan och stallet. Men nu ska jag röra på mig! Ha det underbart gott folk!

Skulle lägga in lite bilder här med det fungerade inte..!!..

"Det lärde jag mig skitsnabbt och det sitter hur bra som helst" haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0