Idag är det Tors dag skulle man kunna säga!

Tjenare allesammans!
Idag har jag ridit två hästar, mycket kul! Det gick dess utom mycket bra båda gångerna. Åh önskar jag kunde rida varje dag!

Har inte så mycket att säga, händer inte så mycket just nu. Jag har inte jobbat någonting denna vecka, kommer troligtvis få jobba på lördag i alla fall och det ska bli kul. Idag frågade Carina mig om jag kunde tänka mig att jobba i avesta någon gång om det krisade för dem, alltså på Lindex. Jag sa naturligtvis att jag kunde det, så hoppas jag får göra det, skulle ju vara jättekul! :D

Imorgon ska jag nog fixa lite ärenden på stan.
Aja ha det superbra gott folk (:




Kommentarer
Postat av: Inger

Välkommen till Avesta! :)

2010-10-15 @ 17:00:10
Postat av: Jag

Tack så mycket :D

2010-10-15 @ 22:49:53
URL: http://johannaray.blogg.se/
Postat av: Marcus

Du skulle passa som Glader i Snövit..helt klart!

2010-10-15 @ 23:39:40
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0