Onsdag

Hejsan!
Igårkväll var det städdax så nu sitter jag här på en helstädad övervåning, härligt. Tvätta har jag också hunnit med. Idag har jag ridit ut med Hannah och Jenny mycket trevligt :) Det blev endel kryssningsnack med tanke på att det är en vecka kvar! Det ska bli mycket kul!

Vi var med Doris till veterinären igår, vi kom dit med inställnig att hon skulle vara bra, alla trodde ju det. Men nej hon ska stå i två månader till. Kändes plötligt som att en lång uppförsbacke blev mycket längre.. Jobbigt..

Vad händer i helgen då. På fredag ska vi fira Kim som fyller år. På lördag ska vi till Johanna och träffa massa kompisar. Fast blir det blir inget festande eller utgång för min del. Jag ska ju jobba både på lördag och söndag. Jag kan inte minnas sist jag inte gick ut på en löningshelg. Men det känns som att jag kommer överleva det ändå med tanke på att kryssningen närmar sig.
Ja det var allt för mig nu i alla fall. Pussarpåer!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad fin din blogg blev!!! Kramar, mamma

2010-12-08 @ 13:08:34
Postat av: Inger

Vilken fin blogg! .... men var tog du vägen? Städade du ihjäl dig? ;)

2010-12-10 @ 10:02:07
Postat av: Jag

Tack så mycket! Kramar till er (:

2010-12-12 @ 13:02:52
URL: http://johannaray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0