Fredag

Jag trodde aldrig att jag i igår skulle kunna säga "Nu är jag klar med allt skolarete!" men det kunde jag, jag har jobbat i väldigt mycket med skorabete, ungefär 3 veckor där jag tidigast gått och lagt mig 02.00 på kvällarna, men oftast halv 3, halv 4 har det blivit.. Ganska påfrestande men det ledde ju till att jag nu kan säga, jag är HELT klart med alla skolarbeten och prov nu :D Det är härligt måste jag säga. Det ser i nuläget ut som att det har lönat sig, men får se det på nästa fredag då jag tar studenten och får betygen! Idag kan jag säga att det är en vecka kvar till jag tar studenen, wohoo! Och den veckan betstår till största del av fest och packandes förstås, för om lite drykt en vecka åker vi ju till Aya Napa som ni nog redan vet, men jag längta så och kan fortfarande inte fatta det ;)

Idag har vi släppt hästarna på bete, hahaha min häst var så fin, det är ju troligtvis sista gången min gammeltotte får gå på bete så jag var bara tvungen att vara med och se han så lycklig. Vi filmade, kanske kommer lägga upp dem här på bloggen sen :)

Nu väntar jag på att sis som jobbar idag ska sluta, för då ska jag gå till hm och titta lite.
PUSSPÅER! :)

:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0