Måndag

Denna dag började med skolan och på sammhällskunskapen fick vi lyssna på vad Vänsterpartiet samt Folkartiet hade för åsikter och väderingar, haha vi har lyssnat på lite olika parier nu och man kan väl säga att jag verkligen har klart för mig vilken sida jag står på. Alltså enligt mig finns det ingen logik i hur vänsterpariet tänker, så det lädde till att jag ställde ganska många fårgor till han som representerade de partiet, men jag förstod inte logiken ändå, haha men det var väldigt intressant att dem kom iaf. Ska inte gå mer in på politik nu..

Sen blev det svenskaförhör där efter betygsnack, läran berättade att jag låg på ett starkt och solklart VG och det känndes bra med tanke på att det var Svenska B :)

När vi gick ner på stan skulle Jenny hämta sitt schema på hm vilket ledde till att jag hittade lite fynd i den butiken, ska nog gå tillbaka och köpa ett till fynd imorgon som jag ångrade att jag inte köpte, eller inte får se vad plånboken tycker ;). Men när jag kom hem var det plugga som gällde och sedan ett avbrott eftersom att stallet och hästarna roppade på oss, där efter blev det plugg igen. Nu har jag och sis skrivit ihop ett litet arbete innom naturkunskapen sedan ska vi nog få ett litet prov imorgon tror jag, men sen kommer vi vara helt klara med den kursen hoppas jag :)
Pusssssss och godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0