Lördag

Det var länge sen och det på grund av att jag inte har haft tid, lust, ork osv..

Det har varit mycket att göra denna vecka, jag har jobbat 3 gånger sammanlagt och ska jobba på måndag också, det känns som att det är lite för mycket eftersom att jag går i skolan och har 100 skolsaker kvar att göra såhär nära inpå slutet.. Men jag måste ju klara det på något sätt. :)

Idag har jag köpt studentklänning sedan gick jag till café silver och jobbade lite. När jag kom hem städade jag lite och sen kom Viktoria förbi, vi pratade lite och sådär, trevligt var det :) Efter det bestämde jag och sis oss för att sola, eftersom att båda jobbade kändes det som att vi missade en hel soldag, så då bestämde vi oss för att sola och där träffade vi på trevligt folk, kul kul :) Sedan cyklade vi till stallet och där träffade vi Hannah, vi red ut tillsammans och sådär det var också trevlig ;)

Men nu ska jag sova, sen ska jag försöka råplugga imorgon..
Hejsvejs!


Lite favorit i reprisbilder, tittade igenom arkivet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0