Lördag

Idag var det sjukt mycket folk på silver vill jag lova, oj oj oj säger jag bara.. Men vi klarade av det tillslut, blev lite panik när växelpengarna tog slut, men det löste sig det också :)

När jag kom hem fick jag vänta lite tills sis kom hem från stallet, eftersom att hon var tvngen att låsa upp ytterdörren åt mig. Eftersom att mor och kompani hade åkt till västerås och låst dörren samtidigt som jag hade glömt att ta med mig nyckel..

Sen har jag bara softat, pratat lite i telefon och sådär..Imogon är det bal, ska bli kul att se alla snyggingar måste sägas. Nu sitter jag och tittar på melodifestivalen och på en assnygg tjej som sjunger för Armenien tror jag ;) Haha..

Blev en cykeltur till coop också träffade på massa trevligt folk på vägen dit. (:
Nu ska jag lyssna på Lena! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0