Helg

I fredags var det en riktigt härlig dag, först gick jag till vallaskolan och reprecenterade "elev från kungsänggymnasiet och yrkesförberedande program", det gick bra, var nervös inför första klassen men nästan igenting inför den andra klassen :) När jag kom hem invänntade vi Nettan och sedan åkte vi till västerås för att shoppa inför resan och studentskor, det gick jättebra, vi hittade alla tre vi vi sökte och lite till, när vi var klara med shoppandet bestämde vi oss för att fika. Det gjorde vi på ett litet fik, mycket billigt och bra där måste jag säga om man gämför med andra caféer i västerås. Sedan åkte vi hem, åt vi och sedan satte vi oss och planerade lite med resan, wohoooo inte långt kvar nu, endast två veckor! (:

Igår blev det jobb, hade dock önskat att jag kunde ta del av det fina vädret, men jag får trösta mig med att det var kul att jobba iaf. När jag kom hem blev det stall och där efter satt jag och sis och tittade på ipodhögtalare, så nu har vi köpt en som vi ska ha med oss på resan! Wohoo vi kommer ha musik när vi förfestar, när vi fixar oss sådär :D

Idag har jag bara pluggat hela dagen, lite stall och nu plugg igen.. Aja det är väl sista söndagen på riktigt länge som man behöver plugga :D 
Aja puss på er, tillbaka till böckerna! 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha jag dör blir så avundsjuk på er :) två veckor ju :D

2010-05-24 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0