Vilka vill haka? :)

HEJJJJSANNN!
På söndag ska jag, Jenny och Annette boka resa, alla som är sugna på att åka med är välkomna hem till oss då. Vi ska åka precis när vi har tagit studenden, kring den 5,6,7 juni sedan ska vi vara där i två underbara veckor. Hoppas ni vill haka brudar! :D Det är bara att höra av er innan söndag så vi vet vilka som kommer, sedan ska vi bestämma tid lite längre fram.

Idag var det praktik, jag fick fixa två väggar med bh:ar i storleksårdning, det var alltså från golv till tak. Det tog tid måste jag säga sedan fick jag larma och galja lite kläder. Sedan var det dags att bege mig hem snabbt eftersom att jag skulle till sorf, där jag fick rida Leo och det gick sädär vah.. Nu sitter jag här och såtittar på fuskbyggarna, ja vad ska man säga lite överdrivet men synd om de som varit med om detta och tur att de får hjälp nu.
Puss på er mina små ärsklingar som blonda skulle sagt ;)


Haha hittade lite gamla bilder, titta vilka söta små töser! :)

Hahah syslöjd like old times! :)

Kommentarer
Postat av: Evelajnkan

buhu jag vill ju följa med :(

2010-03-10 @ 22:25:07
Postat av: Jenny

do it! ;)

2010-03-10 @ 22:54:36
Postat av: Lisa

hahah vilka bilder ;D Jag följer inte med :/ Vill på ett sätt, men känns som att man behöver vara här hemma och få ordning på lite grejer :P

2010-03-11 @ 10:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0