Lördag

Gårdagen var inte så himlans rolig.. Det var ju fårstås mycket trevligt att umgås med Evelainkan och Jenken :) Men när jag kom hem ringde café silver in mig, så då var det bara att rycka upp sig och ställa upp, det är alltid lika trevligt att jobba, speciellt när det är snygga kunder ;) Tihi (A)

Nu sitter jag och väntar på att sis och mami ska komma hem, för vi ska nämligen gå över till Elve och Elke och äta smörgåstårta och umgås lite med dem för Evle fyller år, trevligt trevligt :) Så vad tycks kanske ska slänga upp lite bilder från igår! Alltså jag föstår mig inte på min dator och mobil, dem vägrar att sammarbeta.. Det gå inte att få in några bilder just nu men jag lägga in dem lite senare! Kan sno lite bilder så länge! :)

Bara för att Evelina var så otroligt söt på denna bild! Synd bara att en inte alls så söt Johanna förstör ganska mycket av bilden ;) haha

Hahah puss på er från mig och en ganska mycket galen Evelina! :)


Varför blir det alltid så fel? :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har kvinnan solat eller? Fan va brun :D /L

2010-03-06 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0