Tisdag

Det var trevligt i krylbo vi var ju hos mormor och morfar, god mat, spela skip-bo och mycket skratt :)

Jag köpte kläder på h&m:s hemsida idag, så härligt med lite nya kläder, man blir på så mycket bättre humör när man har nya fina kläder på sig, det är till och med lättare att gå upp till skolan när man vet vad man ska ha för kläder på sig :) 

Nu har jag gjort lite på projektarbetet, urshaa det gör mig så stressad, typ det enda jag har tänkt på de senaste dagarna när jag har varit tyst är projektarbete och hur vi ska gå till väga med allt..

Men jag har inte så mycket mer att säga just nu så dethär får vara någ för idag! ;)
Pusssssssartiller!

Ps. Sitter och tittar på Amerikan Idol och Viktoria Beckham sitter med som gästjury, så himla snygg hon är!! :)

Kommentarer
Postat av: evve

du får säga till om det är något jag ska göra med pan, du ska inte behöva göra det själv. :D puss

2010-03-03 @ 00:08:17
Postat av: Jag

Tihi gulligt tack och löst :D Puss

2010-03-04 @ 00:15:39
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0