Fredag

Idag är det fredag och jag har varit på praktiken idag också (höll på att skriva trafiken), men det gick iaf bra. Fast en sak var det värsta som jag gjort på länge eller kanske ska säga det läskigaste. Jag har fobi för balonger alltså jag menar verkligen fobi, när jag var liten och vi lekte sådan lek att man knöt fast balongen kring foten och skulle stampa ihjäl balongen, vann jag såklar för ingen fick trampa på min.. Sen när vi var små ville jag knappt blåsa upp balongen för jag var rädd att den skulle smälla. Men när vi hade blåst upp balonger så la jag dem i ett annat rum när jag skulle sova eftersom att jag var rädd att den skulle smälla och denhär fobin har suttit kvar, jag blir livrädd när jag ser ett barn med balong i handen. Urssha. Men nu över till detdär läskiga som jag var med om idag, jag fick blåsa upp balonger med en såndär grej som man kan blåsa upp balonger med och jag fick hjärtklappning varje gång balongen blev större.. Alltså så läskigt, men sen efter typ tio balonger blev det lite lättare.. Hahaha Sen fick jag klippa ut 299 lappar och vika dem alla. :)

Vad händer i helgen då?
Själv blir det nog bara att ta det lugnt fast imorgon ska jag jobba, men sen blir det bara att såsa tror jag. Ska prata med Nettan och Linis om vi ska boka resan på söndag. Men nu ska jag titta klart på Let´s dance hoppas Willy får åka hem idag och lägga dansskorna på hyllan ;)
Pussarpåerrrrrrrrrrr!

Haha roligt att min lipmin kom med på bild, haha! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0