Helgen+Måndagen

Som tidigare sagt jag har väldigt mycket att göra. I lördags blev det en oplanerad utgång med Evelina och Jenny mycket trevligt :) Jag var också och kollade på sis som hoppade med Doris, det gick bra felfria i båda klasserna, rikgit duktiga flikor!

På söndagen kom Evelina och Nettan hem till oss, vi skulle kolla resa. Nu har vi hittat en asbra, så vi ska boka på söndag. Wohooooh det går knabbt att fatta ska bli så sjukt kul måste jag säga :D

Idag var jag på praktiken och det börjar bli roligt, ju mer man lär sig desto mer kommer man in i det och desto roligare blir det :) Idag fick jag lära mig kassan, ganska svår men hoppas att jag lär mig den helt snart. Kul kul. Men när jag kom hem från praktiken blev det en mörkerutritt med sis och hästisarna! När jag kom hem satt jag mig och gjorde lite PA, igår la jag nämligen upp bilder på våra smycken. Så nu ligger de på bloggshoppen! klicka HÄR för att komma in till SEJfinas blogg. För er som inte visste så gör två vänner och jag smycken som vi säljer, detta har vi som projektarbete.
PUSSSSSISSSAR PÅ ER MINA SNYGGINGAE!

Åhh jag ville lägga in bilder här men jag har tappat bort den där lilla saken som man får över den från mobilen till datorn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0