Torsdag och snart freda, snart helg! Wihoa :)

Tjenare idag har det varit en lång dag. Det började med att jag och mami åkte till stallet, jag red Wessel och Taipan medans mamma mockade och fixade :) När jag kom hem så duschade jag och fixade mig för att gå till praktiken (jag började ju 12.00 och var där till 20.00 idag). Det gick bra fast nu måste jag snart gå och sova är ju trött nu..

Det ska bli så kul på lördag för då kommer det lite tjejer hit sen ska vi dra vidare till hotellet och man skulle kunna säga att det var riktigt länge sen man träffade alla, saknar dem mycket! Så ska bli askul! :) På lördag kommer det bli en fullspeckad dag:
- Gå på stan!
- Jobba
- Hjälpa sis/kolla på tävlingen
- Fixa sig
- Tjejerna anländer
- Hotellet
- osv..

Hoppa allt går som det ska så att jag hinner med allt.

Men nu blir det sängen som sagt! Pusspåer

Haha roffe då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0