Tisdag

Idag var det praktik först, det gick asakalasasuperduperbra (haha riktigt så överdrivet bra gick det inte). Sedan blev det till stallet och träna eller jag menar ta spån och sedan rida, men somsagt riktigt jobbigt att ta spån. När jag kom hem hämtade jag och mor min ett paktet på coop, det var mina skor som hade kommit. Först beställde jag ju massa kläder på hm och där med ett par skor. Men det kom fel skor så jag skickade tillbaka två tröjor som jag inte ville ha sedan skickade jag tillbaka de skor som var fel och denna gång kom rätt skor till coop, det var fina, fast jag blir så lång i dem. Brukar inte riktigt ha så hög klack, det är heller ingen platå så det kommer vara lite jobbiga att gå i tror jag, men det kommer nog till användning :)
Pussssssssar

:)(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0