Onsdag och looov!

Tjenare!
Idag vaknade jag vid halv 11 jag tror inte att jag har nämt att jag har fått en ny säng, eller ja Alex gamla :) Så nu kan jag vända mig om i sängen utan att känna sängkanten så otroligt skönt ;) Men när jag vaknade gick jag upp och tittade på bröllopsfotografen den var riktigt bra tycker jag. Sedan blev det stan med mamma, jag inhandlade lite smink (skulle skriva vad det var, men orkar inte kolla upp stavningen), jag köpte också ansiktsrengöring och lite sånna produkter.

När jag kom hem åt jag macka och sedan bar det av till stallet för att mocka. Sen blev det sorf där jag fick rida i två grupper och det gick bra i båda.

När jag kom hem blev det planering med lite flickor. Imorgon kommer nämligen Nettan hit och umgås med mig och sis, trevligt trevligt. På fredag blir det åka till västerås och göra pa med Evelina sedan blir det utgång, någon som är sugen på att haka utgång föresten? :)
Pussssssssissar

Hahaha hur söööt är han inte då? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0