Mycket idag och resten av veckan.

Idag har jag varit på praktiken, stressat till sorf, solat och sen gjort PA i 3 timmar.. Så snart ska jag duscha sen sängen.

Sista dagen på praktiken imorgon känns juh inte så kul. Dels hade jag kunnat vara där minst 1 vecka till för det är ju nu jag börjar komma in i det på riktigt. För det andra så är min handledare/chefen sjuk så hon har inte sätt hur jag har jobbat den sista veckan och jag behöver ju prata med henne också, får hoppas att hon kommer imorgon :)

Igår gav Kiki mig en hint om extrajobb där iaf, hon sa att om jag tränar upp mig och blir snabb i kassan så kanske jag kan få extrajobba lite där sen. Så det var ju kul i alla fall.

Men nu måste jag pysa! Pussisar på er! :) 

Haha en minde charmig blid på mig kanske.. Men det är jag och Lis <3 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0