Lördagen blev lyckad

Tja! Igår var det en vanlig hemmakväll som va planerat, ganska skönt fast man ville ändå gå ut. Så vi hörde av oss till lite polare fast ingen skulle ut, men Frida skulle till någon fest i norrby så hon och Linnéa tjatade dit oss, inte så svårövertaleade ;) Tihi.. Så vi fick fixa oss + drika på en timme! Hahah det gick det också. Men när vi kommer dit så var de ju aftersketema, men alla körde juh inte på det som tur var eftersom att jag inte visste om det så kom jag ju festklädd liksom. Men det var ju såklart en ölhävartävling och eftersom att jag är bäst på att kluka så var jag ju tvungen att ställa upp ;) Den första deltävlingen var lätt, man skulle klunka en öl och som storfavorit och segertippad gick jag in i final, haha jag vann ju första deltävlingen men i finalen var det 1 liter öl man skulle klunka och jag hatar typ öl, så då blev det "brons" haha eller jag sa att jag kom trea fast jag kom nog sist, haha men kul var det:) Sen tog vi bussen till stan för hotellet och Lisa lockade :) En riktigt trevlig kväll med trevliga människor, det behövdes! Inte att glömma var ju att vi träffade Kim också, åh tycker om den tjejen! :)

Nu blir det stall! Pusspåer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0