Lördag

Tjenare!
Nu har jag och sis tittat på alla avsnitt av Glamourama, en riktigt bra serie måste jag säga :) Det har alltså blivit en hemmafettarsegarkväll men det var trevligt det också. Idag på dagen jobbade jag på caféet, det är så roligt att vara trevligt mot alla människor man träffar tycker jag, ja det är kul att jobba där måste jag säga, ännu roligare är det att vi har bestämt att jag ska jobba varje lördag fram över och det är ju inte helt fel med lite extra tillskott till kassan måste jag säga ;) Efter jobbet blev det en första solning för detta år! Såå skönt var det, jag solade i ett helt nytt solarium, mycket bra var det för det var liksom format efter kroppen, sedan fanns det musik innuti och massa bra saker ;) Tihi..

Nu ska man väll ta och kasta mig i sängen (jag höll på att skriva sjön men det var ju inte alls det jag menade. haha) Imorgon kanske vi ska boka resa, men jag har inte hört något ifrån tjejerna så får väll prata med dem imorgon! Men nu sängen, sov underbart och pussisar på er! :) 

Hahahahahaa ja vad hitttade jag för bild då? (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0