Fredag wohoo!

Tjenare nu sitter vi och lysanar på timodeij.. haha asdålig låt men sis diggar.. Haha :) Igår var jag inte klar förns vid 22.00 med stall och allt, det var därför jag inte bloggade igår om ni undrar.. Vi hade tre hästar i stallet, jag red Wessel och det gick bra för han är en rikitgt fin häst! :)

Nu sitter jag och taggar inför sista dagen på praktien för denna vecka, ganska skönt. Det är så tråkiga tider på praktiken, vi börjar ju 10 och "jobbar" till 18.. Synd att man inte kunde börja typ två timmar tidigare. Men men nu är det så och det går inte att göra så mycket åt det inte. En till sak som är lite jobbit är att man blir sugen på att köpa kläder när man är där, hahah jag kom på att om man skulle jobbat på en klädaffär skulle lönen gå åt till att köpa kläder där, men det är väll ett sätt för affären att gå runt, kanske ska starta en egen? ;) hahaah
Men nu ska jag nog diska lite. Pussen

Jag i Egypten! :)

Kommentarer
Postat av: Inger

Snyggt! :)

2010-03-12 @ 15:27:10
Postat av: Evve

huhu jag vill och ja ska höra med mormor och pappa men det kommer ja inte kunna göra tills på söndag, hahah kan ni inte ta nästa istället ;P

2010-03-12 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0