En fin liten sammanfattning

Jag hade riktigt kul i lördags måste sägas :) 

Nu har Alex och Anna åkt till norge.. Hoppas man åker dit och hälsar på dem någon gång det skulle vara skojj :) Kommer ju sakna min brooor juh! Men hoppas han får det rikgit bra där nere, men det tror jag att han kommer att ha :D Och som han sa är det så att vi inte får jobb så får vi väl dra ner dit och söka jobb ;) haha 

Det var kul att Nettan kom hit igår :)

Det var trevligt på praktiken idag som vanligt. 

Kul att Viktoria kommer hit imorgon, det var så länge sen!  :)

Nu ska jag föra över pengar och det betyder att jag måste titta hur mycket pengar jag har kvar och det är riktigt läskigt eftersom att jag tror att jag har gjort av med på tok förmycket pengar på 3 dagar.. Aja nu blir det dusch sen sängen och imorgon kommer det blider på flickor i glasögon tror jag, tihi <3

Ha det underbart bäst alllesammmmmmans! :) 
Och PUSSSSISAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0