Bloggtips som rubrik låter väl superduperasakalasabra?

Hahahaha ni får inte glömma att läsa Blondas blogg eller Martins som han heter. Alltså han får mig alltid att skratta, helt sjukt rolig är han! Men här kommer länken för er som glömt bort blondaa.blogg.se!

Annars då? Idag fick jag stå i kassan på Lindex hela dagen, det var skoj! :) Måste börja plugga snart, men orkar inte nu.. Tihi..

Imorgon ska jag och sis vara med på ett möte med lärare och företag, spännade! Jag var på ett sådan möte i ettan men då kom det inte så många företag men hoppas att det blir mer denna gång! :) Men nu måste jag springa in i duschen eller först kissa för jag kissar snart på mig så kissnödig är jag.. hahah!

Nu ska jag gå på min kungartoalett och sen ska jag som sagt duscha i min kungardusch! Det är en av fördelarna man får när man heter REY i efternamn!

Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

statt i helgen? :)/Liselotteee

2010-03-24 @ 15:26:30
Postat av: jag :)

Tihi den frångan har jag svarat på nu iaf! Ska bli så kul :)

2010-03-24 @ 22:37:43
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0