Onsdag

Idag har jag jobbat på Lindex. Därefter mötte mamma upp mig för att vi skulle åka och handla mat på Willys. Sen cyklade jag och sis till stallet för att rida och när vi kom hem åt vi mat. 

Nu sitter jag här och halvtittar på tv samtidigt som jag kollar runt lite på datorn! 

Jag har också handlat lite på lindex idag. En jeansskjorta som jag blev kär i visserligen var det storlek 44 men den satt ändå ganska bra så jag köpte den, jag kanske slänger upp en bild på den imorgon :) Sedan köpte jag en klänning som jag kanske ska ha på lördag, vi ska nämligen gå ut då för att fira att vi fyller 19 på fredag :). 
PUSSHEJ!

 
En vimmelbild från Ayia.. Ayia.. Ayia.. fucking Napa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0