Måndag

Tjenare! Det var ett tag sen, jag vet.. Men jag har ligsom inte haft tid att sitta vid datorn. Jag jobbar ganska mycket och sådär. I lördags var vi dock ute i Västerås på Sjökrogen, det var skönt att komma ifrån allt jobbande och gå ut, sedan var det ett tag sen man var ute i Västeås. Men det var skojj tycker jag :) Sedan var det söndag och då var det riktigt varmt ute, när vi kom hem från Evelina var det bra att åka till månsan för att svalka sig lite..

Idag har jag jobbat, jag fick blandannat måla golvet i skylltfönstret men sedan var det som en vanlig dag på jobbet! Just nu sitter jag och tittar på Dr Phil och det är ganska bra. :)
Pusspåer så syns vi! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0