Onsdag!

Tjenare!
Idag har jag ju somsagt varit ledig så jag gick upp halv tio och åt frukost. Därefter bestämde jag mig för att städa på övervåningen, så det blev riktigt fint. Sen gick jag ner på stan gör att handla lite kläder på hm jag hade ju fått presentkort därifrån. Så nu har jag fyra nya klänningar i garderoben, två par nya örhängen i smyckesskrinet och ett par nya solglasögon :) Sedan handlade jag en parfym på kicks där jag också hade presentkort, jag blev mycket nöjd med mina kap idag :) Sen var jag en sväng på banken och fixade lite saker. Ungefär vid halv två åkte jag och mamma till månsan för att bada och sola. Det var så trevligt och härligt måste jag säga :) Sen bestämde vi oss för att åka upp till stallet för att fixa lite med hästarna. Där efter kom sis hem och då åt vi mat och sedan gick vi och sola. Nu sitter jag här och äter glass som mamma köpte åt oss. 

Så har haft en bra dag idag, har hunnit med mycket och fått lite nya batterier in för jobbet imorgon som jag trivs väldigt bra på :D
Nu ska jag äta upp min glass! Puss på er :) 
  

Kommentarer
Postat av: jonna

vi ska bo på barbara, inget märkvärdigt :) hade ni kul? värt att åka dit?

2010-07-20 @ 22:39:23
URL: http://dandruff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0