Uppsala

Hejsan! Idag har jag spenderat hela dagen med vännerna i Uppsala. Först var vi på ett äventyrsbad där jag förökte åka jättesnabbt i rutschkanerna (hahahha stanving?) genom att lägga mig ner och pressa ner skulderbladen, jag gjorde verkligen allt för att åka snabbt men ändå stanade jag i mitten av banan och kom inte frammåt, alltså alla de andra kunde åka assnabbt och jag gjorde precis som de gjorde men jag kunde inte åka snabbt? Alltså det var rikitgt märkligt faktiskt.. aja sen åt vi, sallad blev det och efter det badade vi lite till :) Sen skulle vi bege oss till stan där vi höll på att hoppa på fel buss men tillsist blev det rätt iaf, jag köpte två klänningar/tunikot på Carlings, ett par svarta strumpbyxor lite tjokare än de jag brukar ha, men det känns bättre att ha sånna nu i kalla vintern. Jag köpte också lösögonfransar som  jag ska ha på mig imorgon det blir nämligen utgång med tjejerna i västerås, så roligt det ska bli, kameran måste med för bilder måste det tas :D Men efter det blev det fika på Waneys, en  rikigt rolig och trevlig dag med andra ord. Tack Lisa som styrde upp det :D

När vi kom hem blev det äta mat sen loggade jag in på min hotmail för att titta om jag hade fått någon inbjudan från voddler och det hade jag, så glaaaad nu blir det någ filmtittning och om ett tag Paradice hotel :D
Pussar J

Kommentarer
Postat av: Viktoria

När ska ni ut? :O

2010-01-05 @ 12:30:56
Postat av: jag :)

Idag :) Är du i Sala nu? :D äh jag skickar sms;)

2010-01-05 @ 13:54:24
URL: http://johannarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0