Sugen på det mesta!

Hej! Alltså jag döööörr, jag är såå godissugen eller mest choklad faktiskt, jag har varit det hela helgen och idag, det blev inte bättre när mamma kom upp med en hel paradis-chokladaskt i fredags.. Men jag har klarat mig hit tills. Hahah jag drömmer till och med att jag råkar ta en godis men då säger sis "Jasså så du kunde inte motstå?" då spottar jag ut godisen, jag hade nämligen glömt bort att jag inte får äta det, haha.. Det kommer nog inte att hända eftersom att jag är så rädd att jag ska göra det. Sis sa i helgen "jag tycker att du ska få äta godis på helgerna eller en dag i veckan åtminstone?" Men det går inte, i alla fall inte i början, eftersom att det då blir som att böja om varje gång, det blir lika jobbigt varje gång typ som att man ska sluta på nytt hela tiden.. Därför måste man hålla ut ett bra tag innan man kan ta sig en godis eller en chokladbit, ju längre man väntar desto "äckligare" kommer den att bli, eftersom att man känner sockret på ett helt annat sätt! :)

Idag har det varit skola, riktigt trött hela dagen pågrund att medicinerna.. Denna vecka ut sen är det klart, sköönt! :) Imorgon är det "halvstudiedag" vilket betyder att alla går fram till lunch sen slutar vi, det är bra det.. Ja annars har det inte hänt så mycket idag, stallet som vanligt och nu softa framför tv:n med datorn i knät ;) Jag tänkte lägga in bilder från peace 09  idag men har dem inte i datorn kom jag på och jag orkar inte hämta dem.. Tihi..

 
Haha Frida och Nettan på Fraaaaaaidas första runda på hotellet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0